På et tidspunkt var jeg med i sådan et projekt, hvor vi inviterede de forskellige folkeskoler ud på en bondegård. Vi mener det er vigtigt, at børnene ved, hvor maden kommer fra. Derfor bliver de også nødt til at komme ud på gården, så de kan se dyrene, hvordan man laver maden, og hvordan dyrene har deres vante gang. Det var et stor succes. Børnene syntes, at det var super fedt, at komme ud på gården og se til dyrene. Prøve at være med til at malke en ko, og fodre de små kalve. Og er ikke i tvivl om, at det vil give dem et anden opfattelse af verden omkring dem, at de ved hvor tingene kommer fra.


velkommen til vores blog - vi prøver at skrive blogindlæg som vores læsere synes er gode. Vi håber at du kan bruge de indlæg vi laver til noget og vi prøver altid at komme med relevante indlæg.
De bedste hilsner teamet.