I storbyen findes der en masse flotte seværdigheder. I storbyen kan man blandt andet se på en masse højhuse. Disse højhuse findes i forskellige højder. I de højeste højhuse, også kaldes skyskrabere findes der i nogle af dem, en masse kontorer. Det er fascinerende at gå blandt disse højhuse og kigge op på deres mange etager. Man kan med fordel finde et højt punkt i byen og tage derop og se alle højhusene fra en anden vinkel. Flere steder kan man se nogle højhuse, som er i gang med at blive bygget. Er man interesseret i byggeri, så kan man bruge mange timer på at stå og kigge og følge med i højhusebygnings-processen. 

velkommen til vores blog - vi prøver at skrive blogindlæg som vores læsere synes er gode. Vi håber at du kan bruge de indlæg vi laver til noget og vi prøver altid at komme med relevante indlæg.
De bedste hilsner teamet.